søndag 16. august 2009

Velkommen skal dere være!

Velkommen skal dere være! Dette er min første blogg jeg skriver alene. Fra før av skriver jeg litt i Norges beste orienteringsblogg, Naked Aas BoyZ. Anbefaler å ta en titt på den så ofte du kan.

Denne bloggen kommer til å inneholde for det meste nyheter fra Seljord Folkehøgskule og Multisportlinja som jeg skal gå på nå i fra august 2009, til mai 2010.  Multisport skal på flere turer og  andre happenings, som strikkhopp, rafting, isklatring og trekkingtur til Nepal som det vil bli flitting skreve i fra, forhåpentligvis. Skal prøve å skrive regelmessig i hvertfall. O-stoff kommer det nok helt sikkert til å bli skreve en del om også, men det meste av dette vil bli lagt ut hos NAB.

De fleste av dere som leser i fra denne bloggen har sikkert møtt meg før. For dere som ikke har troffi meg , her kommer en kort presentasjon:

Født, oppvokst (og misshandla av møkkamann :D) i Sarpsborg, heretter bare kaldt Særp. Begynte med orientring som 10-åring, altså 11 år bak meg i skævven. Gikk ut St. Olav vgs med almen studieretning i 2007.  Løp tidligere for Sarpsborg O-lag, nå for Ås-UMB Orientering. Gikk på Universitetet for Miljø og Biovitenskap (UMB) 2007/2008. Tok så et friår, hvor jeg har jobbet litt. Nå skal jeg altså på folkehøyskole, noe jeg gleder meg til. Etter dette året i Seljord havner jeg nok tilbake i Ås igjen på Naturforvalterlinja, eller noe annet. Ønsker man noen ytterligere presentasjon, kan man lese om min klubbovergang på NAB.

Så håper at du får mange stunder med god lesning framover, så prekæs vi!

Nevnte jeg at det kommer til å bli skreve mye på Særpedialekta??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar