lørdag 17. oktober 2009

Sjuk...

Ja, så har jeg blitt sjuk igjen, det skjer fort her på skolen. Er bare rundt en måned siden jeg var forkjøla sist også, ikke så kult, liker ikke at sant skal påvirke treningen.

Ellers så har det ikke skjedd så mye siden sist. Jeg er tilbake i Seljord igjen etter høstferien. Denne uka har vi prosjektfag, så på onsdag var vi på reinsdyrjakt på Brattfjell, helt nord i Seljord kommune. Fint vær og en utrolig flott utsikt der jeg og et par til satt på post med walki-talki og kikkert, men noen dyr ble det ikke felt i dag. Så faktisk ikke et eneste reinsdyr...Men spor var det masse av i snøen oppe på fjellet.

Torsdag fikk vi fri fra det meste av skoleopplegget siden vi var så lenge ut på onsdag. Men vi fikk litt opplæring i oppdeling av kjøtt fra store betær som lår, nakke og buk.

I går drev vi på med litt terrengsykling like utafor Bø, ikke helt gunstig for meg som var potte tett i nesa, så la meg langt bak med en gang. Det viste seg etterhvert at det var dårlig med kartkunnskaper i klassen, for det var bare de få som var med læreren i tet som fant fram + pluss meg og en til da hehe :D Etter det var det Frisbigålf på programmet. Fant meg ikke helt til rette i denne sporten, kanskje fordi det blåste som pokker og jeg var rimelig slækk.

I dag er det ikke mye som skjer, skulle egentlig vært med på den siste kampen til Seljord IL i dag for sessongen, og det mot bånnlaget, men er fortsatt sjuk vet...Neida i stede må vi på korøvning på en lørdag....

Skjer ikke så mye i morra heller, er jeg frisk nok og har mekka meg et lag blir det kanskje en Vålliballturnering. Te uka er det Basecamp Folgefonna; bretur, isklatring og mye annet kult på agendaen. DET blir kult!

3 kommentarer:

  1. kanskje greit at hver uke ikke er like fullpakka med program :-) håper snuen går fort over. Og ønsker deg god tur til Folgefonna :-))

    SvarSlett
  2. Hei Har vist siden tl Rigmor

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 21 års dagen .-) håper dagen i går og i dag blir kjempe bra. Stor klem til deg :-)

    SvarSlett