søndag 15. november 2009

Fotball

I kveld har vi spilt fotball, mye fotball. Vi stara rundt halv 8 og var ikke ferdige før litt før 11... Gjorde det jeg kunne best, å løpe hele tiden. Helt utslitt nå, men skikkelig deilig følelse. Nesten så jeg fikk krampe i leggen på den korte veien tilbake til internatet :D Kult å fortsette å løpe når man kjenner man er skikkelig sliten.

I morra blir det en enda hardere dag. Gleder meg. Vi skal på dagstur opp til Skorve, et fjell like ved skolen. Gå rett opp til toppen for så å fortsette litt videre nordover på fjellet. Så til kvelden blir det mer fotball. Hvis ikke jeg får mer spilletid i Seljord IL til våren så vet ikke jeg hehe...

4 kommentarer:

  1. Du er vel snart i ditt livs beste form :-)

    SvarSlett
  2. Kjære Thomas
    Ja nå kan du se at jeg leser bloggen din så ofte som jeg kan.
    Har fått litt hjelp av Arnstein til å opprette en blogspot/google konto så jeg kan legge inn en kommentar til deg.
    Men jeg skal etterhvert forsøke å klare dette selv.
    Koz fra "Mor"

    SvarSlett
  3. hei thomas nå kan jeg dette også så nå kommer det nok en del kommentarer bf

    SvarSlett
  4. velkommen hjem :-)

    SvarSlett